آسمان صورتی

می گویند: عشق خدا به همه یکسان ستــ ولی من می گویم: مرا بیشتر از همه دوستــ دارد وگرنهـ به همه یکی مثل تو می داد

no title

اون روزی که خواستم وبلاگ بسازم کلی فکر کردم که چه اسمی روش بذارم و در نهایت رسید به آسمان صورتی . چرا ؟ چون اصطلاحا میگن دوره ی نامزدی تو آسموناییم و واقعا همین طوره ...
 1 سال و 2 ماه مونده تا عروسیمون 😍
کم کم باید شروع کنم به برنامه ریزی 
انتخاب لباس عروس ک مهم ترینشه 
آرایشگاه
خرید جهاز
انتخاب خونه 
و هزار تا چیز دیگه که کم کم به ذهن میاد و باید لیست شه 
در کنار این کارهای شیرین و قشنگ و در زیباترین زمان های زندگیم با پایان نامه رو شروع کنم و تا حداکثر بهمن دفاع کنم و خیلی اتفاق ها ک ممکنه بیفته و ...
زندگی همینه 
تو قسمت موضوعاتم ی عنوان دیگه هم میخوام اضافه کنم به اسم وبلاگم و موضوعات مرتبط با عروسی و ایده ها و چیزایی ک ازشون خوشم میاد رو به اشتراک بذارم . ازتون میخوام با پیشنهادات و انتقاداتون کمکم کنید مرسی . 😍😘
ղმբმʂ .
۱۷ بهمن ۹۶ , ۱۱:۵۷
عزیزم :)
ب سلامتی ان شاءلله خوشبخت بشید با هم :)

پاسخ :

ممنونم عزیزم
دست نویس
۱۸ بهمن ۹۶ , ۰۰:۱۹
ان شاءالله که خوشبخت شید

پاسخ :

ممنونم 
علیـ ــر ضــا
۲۴ بهمن ۹۶ , ۲۱:۵۳
😁 با آرزوی خوشبختی شما 
و دعوت ما 😊 علل خصوص بنده 😊😊 
جای انتقادی نیست 😊

پاسخ :

انشالاه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دل نوشته ها و دغدغه های یک دختر آبانی که به تازگی وارد مرحله ی جدید زندگیش شده ...
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan