آسمان صورتی

می گویند: عشق خدا به همه یکسان ستــ ولی من می گویم: مرا بیشتر از همه دوستــ دارد وگرنهـ به همه یکی مثل تو می داد

مرد من

حالا که میم  ِ مالکیت را چسبانده ام ته اسمت ؛ سند خنده هایت ، جانم گفتن هایت ، آغوش ِ محکم ات را زده ام به نام خودم .. سند گم شدن ِ دست های کوچکم میان دست های مردانه ات ، بردن انگشتانت لای موهایم ، رد رژ لب ِ روی ته ریش ات را زده ام به نام خودم .. سند نفس نفس زدن هایت ، حلقه دستانت دور کمرم ، استیصالت از سر خواستن را زده ام به نام خودم .. سند برق چشم هایت ، قربان صدقه رفتن ِ قد بلندت ، سر گذاشتن روی شانه ات را زده ام به نام خودم .. سند پچ پچ های شبانه ات ، چسباندن ِ لبانت به گوشم وقت زمزمه عاشقانه ات ، رد انگشتانت روی تنم را زده ام به نام خودم .. سند لبخند های دلبرانه ات ، نگاه های موشکافانه ات ، بوسه های دزدانه ات را زده ام به نام خودم .. سند دوستت دارم هایت ، امنیت حضورت ، آرامش وجودت را زده ام به نام خودم .. سند ِ قلب ات ، تمام  ِ مردانگی ات ، تکیه گاه بودنت را زده ام به نام خودم ...


میم / ر / دال /   ِ/ میم / نون


حروف بالا که می نشینند کنار هم ، من همان دخترک ِ همیشه نیستم ؛

میشوم خسیس ترین و خودخواه ترین آدم  ِ دنیا ...


#زکیه_خوشخو

سام نجفی نیا
۱۲ تیر ۹۶ , ۲۱:۲۹
عالی بود

پاسخ :

مرسیی
سیّد محمّد جعاوله
۱۲ تیر ۹۶ , ۲۲:۴۱
شیرین بود.

پاسخ :

بلی
علیـ ــر ضــا
۱۳ تیر ۹۶ , ۰۹:۰۷
عالی بود 
بانوک سری به وبلاگ بنده بزنید دوست داشتین مطالب رو 
و اگه می پسندید پست هارو دنبال کنید تا دنبال شید 🙂

پاسخ :

ممنونم . 
دنبال شدید . خواستید تبادل لینک انجام بدیم .
ϻιss мσнαммα∂ι
۱۳ تیر ۹۶ , ۱۷:۲۱
سلام عزیزم وب شما با افتخار فالو شد اگه مایل بودید به وب منم سر بزنید و منو دنبال کنید
محمد رضا ..
۱۳ تیر ۹۶ , ۲۲:۱۴
عالیییییییست
محمد رضا ..
۱۳ تیر ۹۶ , ۲۲:۱۵
اگر مایل بودید من رو د.ن.ب.ا.ل کنید
تا شما را ف.ا.ل.و.
کنم
یــاسـᓄـךּ ●‿●
۱۴ تیر ۹۶ , ۱۱:۵۶
عالی بود :)

پاسخ :

ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دل نوشته ها و دغدغه های یک دختر آبانی که به تازگی وارد مرحله ی جدید زندگیش شده ...
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan