آسمان صورتی

می گویند: عشق خدا به همه یکسان ستــ ولی من می گویم: مرا بیشتر از همه دوستــ دارد وگرنهـ به همه یکی مثل تو می داد

مقدمه رمانی :)

آقایی بهم میگه معتاد رمان . خب عزیزم شما هم اگه از کودکی و قبل خوندن نوشتن دستت کتاب بود و اون موقع ها از رو شکل کتابا واسه خودت داستان میگفتی ، یا هر شب مامان یا بابا برات داستان میخوندن و قصه شبو از رادیو میشنیدی بازم به کتاب علاقه مند نمیشدی ؟
بچگی من پر بوده از داستان های پریان . سیندرلا ، سفید برفی ، جودی آبوت ،امیلی ، سارا کورو و همین طور کارتون هاشون . 
همینا باعث علاقم به کتاب و رمان شدن . بزرگتر که شدم روزنامه دوچرخه که 5شنبه ها میومد بیرون میخوندم . بعدتر تو دوره راهنمایی مجله و کتابای اون زمان ک مجله ها یادمه روزهای زندگی و خانواده سبز و اینا بود . دوره دبیرستان کتاب های هری پاتر و رمان های مری هیگینز کلارک بود . دانشگاه که رفتم با 98ia آشنا شدم و رمان هاشو میخوندم و کتاب هاای چاپی و خیلی از رمان های مجازی که اسمشون یادم نمیاد .. .
نمیدونم تا به حال چند تا یا چند صدا کتاب مخصوصا رمان خوندم . ولی همچنان دلم میخواد باز هم رمان بخونم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دل نوشته ها و دغدغه های یک دختر آبانی که به تازگی وارد مرحله ی جدید زندگیش شده ...
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan